student0020 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Cześć, mam dosyć spory dylemat, a zarazem problem, dobrze poradziłem sobie z tegoroczna maturą i dostałem się na 3 założone sobie kierunki na UW, z których wybrałem 1 preferowany- złożyłem papiery i praktycznie od października jestem studentem owej uczelni. Sprawy jednak się zmieniły i wolałbym przenieść się bliżej swoich stron, a konkretniej studiować na Finanse i Rachunkowość na UG. Mając za punkt odniesienia progi z zeszłych lat udałoby mi się to z dosyć sporym zapasem. Jest jednak już połowa sierpnia i wiem, że lista jest już teoretycznie zamknieta. Może ktoś był w podobnej sytuacji i wie czy możliwe jest jeszcze rozpoczęcie studiów w innym miejscu. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Cześć, sprawa dość skomplikowana ale możliwa. Musisz skontaktować się z dziekanatem i zobaczyć czy jest sens pisać w ogóle pismo. Problem w tym że sierpień to miesiąc urlopowy więc może dowiesz się czegoś we wrześniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
student0020 Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Dzięki za pomoc, próbowałem się już skontaktować i niestety nie udało mi się to, rozeslalem maile do dziekanatu, a jeśli pozostaną bez odpowiedzi to mam nadzieje, ze w poniedziałek po długim weekendzie będę miał więcej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 raczej wątpię. Sierpień na uczelniach to czas przerwy. Wracają we wrześniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...