Skocz do zawartości
wiola00

Informatyka i Ekonometria AGH/

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie głownie do osób studiujących Informatyke i Ekonometrię na AGH. Zacznę od tego, że jestem tegoroczną maturzystką. Zastanawiam się nad wyborem IiE a Matematyka na AGH. Na matematykę powinnam się dostać, na IiE również szanse mam. Chcialabym iść w kierunku tej ekonometrii. Na 90 proc nie bedzie to czysta informatyka. Czytając opisy obu tych kierunków mam wrażenie, że wiecej o ekonomii dowiem się na matmie. Sprawdzałam także Syllabus. Jednak zastanawia mnie poziom trudności studia.net/informatyka tam. Boje się, że jest to kierunek skierowany głównie dla tych, którzy swoja przyszlosc wiążą z czystym programowaniem. 

Samą ten informatykę teoretycznie miałam w liceum, ale wyglądało to tak, że obecnie znam podstawy podstaw C++, nic poza tym. Oczywiście 5 miałam, ale tak naprawde to o niczym nie świadczy, więc moge powiedzieć, że jestem zielona w informatyce :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie Matematyka to bardzo specyficzny kierunek, pokusiłam się pójść na niego w zeszłym roku podobnie jak 4 inne osoby z mojej klasy z liceum, niestety nikt nie został tam .. wszyscy zrezygnowali lub poodpadali. z 220 osob zostalo hm.. niecała połowa po 1 sesji z czego