Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuje pomocy w badaniach. Jeśli ktoś może i chce, to proszę o wypełnienie ankiety. Nie zostało dużo czasu, ale mam nadzieję, że z Waszą pomocą uda mi się to wykonać :D 

http://www.ebadania.pl/ff53af87d7d3c16d

Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Megi
      Dzień dobry ,    Jestem Studentką V roku Psychologii na Uniwersytecie SWPS 

Zapraszam Państwa do wzięcia 
      udziału w badaniu Relacji Rodzicielskiej. 

Stworzyłam narzędzie  badawcze które posłuży mi do napisania pracy magisterskiej na temat relacji ojców z dziećmi.

Dlatego Proszę o pomoc Panów spełniających się w roli ojca  o wypełnienie ankiety , obejrzeniu kilku filmików i udzielenie odpowiedzi na pytania.

Badanie jest anonimowe.

Link do badania :          https://forms.gle/9NdCdmCfwmx5QqDSA  
      *Jeśli byłaby możliwość   udostępnienia informacji dalej i przekazania linku  do badania  większej   liczbie osób -  (Panów/ ojców)   byłabym wdzięczna
    • Przez TextBookers
      Zapraszamy do współpracy z serwisem TextBookers!