Szalonp Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Hej Jestem studentką 2 roku Gospodarki Przestrzennej UWR mam warunek z jednego przedmiotu i boje się że złapie jeszcze jeden z jego kontynuacji :/ Chciała bym przeniesc się na inną uczelnie żeby studiować zaocznie i nie stracić tych 2 lat :/ Czy znajdę tutaj studenta który był w podobnej sytuacji i udało mu się przenieść ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Można się przenieść ale bardzo skomplikujesz sobie sytuację bo dostaniesz do zaliczenia warunek i różnice programowe plus normalny program Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalonp Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 10 minut temu, Szalonp napisał: Hej Jestem studentką 2 roku Gospodarki Przestrzennej UWR mam warunek z jednego przedmiotu i boje się że złapie jeszcze jeden z jego kontynuacji :/ Chciała bym przeniesc się na inną uczelnie żeby studiować zaocznie i nie stracić tych 2 lat :/ Czy znajdę tutaj studenta który był w podobnej sytuacji i udało mu się przenieść ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalonp Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 A gdyby udało mi się znaleźć uczelnie bez tego przedmiotu generalnie chodzi o GIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 To i tak masz za malo punktów ects na zaliczenie semestru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...