Skocz do zawartości
kamciora

Dziennik praktyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kochani!
Studiuję zaocznie dietetykę oraz zaczynam swoje pierwsze praktyki.
Chciałabym zapytać jak wygląda wypełnianie dzienniczka praktyk, które odbywają się w szpitalu? To będą moje pierwsze praktyki w życiu i nie mam pojęcia jak się zabrać za ten dzienniczek :(
Może ktoś z was ma jakiś wzór w formie elektronicznej lub fotograficznej. Wszystkie wskazówki są dla mnie drogocenne.
Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W regulaminie praktyk i umowie pomiędzy uczelnia a firma masz napisane w jaki sposób ma być prowadzony dziennik. Na każdej uczelni może być inna forma.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

• Od dawna mam problem z trądzikiem, próbowałam już chyba wszystkiego, przeczytałam wiele artykułów na ten temat, byłam u kilku lekarzy i nic. Chwilę jest lepiej, a potem problem wraca, najczęściej z zdwojoną siłą. Słyszałam o kilku domowych sposobach na trądzik. Takich jak stosowanie miodu czy oleju kokosowego, ale szczerze boję się spróbować, by efekt nie był odwrotny. Może ktoś z was testował te domowe metody? Polecacie, czy lepiej nie ryzykować? 
    • Przysługuje Ci przeważnie 1-2 nieobecności na zajęciach w semestrze