Skocz do zawartości
danieoq

POMOC PRZY WYBORZE STUDIÓW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) chciałbym sie poradzić na co sie najlepiej wybrac na studia , w grę wchodzą tylko zaoczne ( cenie sobie prace w tygodniu ) . Jestem absolwentem Technikum o profilu geodezyjnym. Najpierw plan był iść dalej w tym kierunku ale po ponad miesiacu pracy w firmie geodezyjnej odstraszyly mnie zaskakujaca niskie zarobki nawet jak na osoby z doswiadczeniem i po studiach oraz z uprawnieniami. Głownie myslalem ostatnio nad Automatyka i Robotyką, co nieco nad Inzynierią produkcji Złozylem podanie na AGH oraz na Politechnike sląska . Zaciekawił mnie po drodze kierunek Obrona Narodowa( lubię rzeczy zwaizane z historią , polityką , wojskowością , prawem ) . Po studiach przynajmniej tych pierwszych bo moze pojde na inne po skonczonych pierwszych. Chicałbym zarabiać godziwie a nie tylko "utrzymywać się na wodzie". Jestem Ambitną osobą tylko niestety od małego brzdąca nie miałem jasno okreslonego tego co chcę robic. Niektorzy tak podobno maja, niestety ja nalezę do tego grona . Piszę zatem zeby polecić mi co najlepieje zrobic w mojej sytuacji :) o każdym z powyzszych kierunków czytałem i wiem mniej wiecej z czym sie go je. Ale mam juz totalnie namieszane , i nie wiem co zrobic zeby był usatysfakcjonowany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach