Orbit Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Hej Jestem studentem 2 roku elektroniki i chciałbym podyskutować/zapytać Was o rady. Kierunek byl strzałem w 10 jednakże wymaga ode mnie wielu wyrzeczeń. Zacznę do tego ze dojazd na uczelnię w jedną stronę zajmuje mi gdy wszystko zgra sie idealnie 2 godziny(gdy nie idealnie nawet 3). Póki co miałem po 390h na semestr. Właśnie zacząłem 4 sem. I co zobaczyłem? 490h dodatkowo wykupka przedmiotu +30h w soboty. Około 1.5 miesiąca w semestrze śpię po 3h bo nie wyrabiam z ilością nauki... Zycie towarzyskie 0 tj wyjscie z dziewczyną do kina to szczyt możliwości. Tak wiem takie narzekanie troche. Tak ogólnie przedstawiłem sytuacje teraz sedno mojego problemu- rodzice. Cały czas na mnie najeżdżają że nie pracuję bo "syn sąsiadki studiuje geografię i dorabia na pół etatu" żadne tłumaczenia nie przynoszą skutku bo zawsze odpowiedź typu "i tak nic nie robisz tylko przed komputerem siedzisz". Prawda siedzę ale zazwyczaj robię sprawko lub piszę jakiś kod na zajęcia. Jedyne pieniądze które dostaję to gdy czasami sprzedam komuś sprawko lub coś. Tylko czasami bo kto bardziej kumaty znajdzie to na chomikach i innych portalach. Kasa od rodziców to typowo na utrzymanie nic na moje "wydatki". Miał ktoś podobną sytuację? Może ktoś byłby mi w stanie pomóc wyjaśnić rodzicom, że nie każdy daje radę pracować i studiować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Studiujesz dziennie czy zaocznie? Jeśli dziennie i dojeżdżasz 3 H na zajęcia to porażka. Szczyt do 1,5h jeśli dłużej to akademik bo to bez sensu. Wówczas będziesz miał czas dużo więcej czas bo aż 5-6 godzin dziennie który możesz zamienić na pracę dorywcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...