Skocz do zawartości
ZF Group

[Częstochowa] Inżynier Elektronik ZF

Rekomendowane odpowiedzi

ZF jest globalnym liderem w technologiach napędu, podwozia jak również aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa. Organizacja w chwili obecnej zatrudnia około  137 tysięcy pracowników w 230 lokalizacjach w 40 krajach świata. Obecnie ZF jest jednym z największych dostawców branży Automotive na świecie.

 

Lokalizacja: Częstochowa

 


Zakres obowiązków:
•Projektowanie systemów elektronicznych Automotive, w tym:
•Tworzenie/modyfikację schematów, wykonywanie symulacji SPICE/analiz Worst Case;
•Współuczestnictwo w projektowaniu PCB;
•Wykonywanie analiz ryzyka DFMEA/Functional Safety;
•Wykonywanie testów DFMEA, testów i pomiarów na prototypach wraz z dokumentowaniem;
•Tworzenie oraz nadzorowanie dokumentacji produktów.

 

Wymagania: 
•Wykształcenie wyższe elektroniczne lub pokrewne;
•Znajomość komponentów elektronicznych, układów elektronicznych analogowych/cyfrowych, aplikacji na mikrokontrolerach;
•Znajomość narzędzi E-CAD (edycja schematów, projektowanie PCB, symulacje el. SPICE), znajomość MathCAD;
•Podstawowa znajomość metodyk FMEA, Worst Case Analysis oraz zagadnień EMC/EMI;
•Podstawowa wiedza w zakresie projektowania PCB i procesu produkcyjnego urządzeń elektronicznych;
•Biegłość w obsłudze sprzętu laboratoryjnego, umiejętność lutowania TH/SMD;
•Komunikatywna znajomość języka angielskiego.


Oferujemy: 
•Wsparcie przy relokacji (dodatek relokacyjny);
•Kontakt z najnowszymi technologiami branży Automotive;
•Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne warunki pracy;
•Możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji w międzynarodowym środowisku;
•Doskonałą atmosferę i środowisko pracy;
•Prywatną opiekę medyczną;
•Kartę sportową MY BENEFIT;
•Pakiet socjalny oraz system zniżek na towary i usługi;
•Elastyczne godziny rozpoczynania pracy.


Prosimy o przesłanie aplikacji na adres: rekrutacja.zf@zf.com

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Central Europe Talent Acquisition Center TRW Automotive, mające siedzibę przy ul. Słowackiego 33, 43-502 Czechowice-Dziedzice, Polska w celu prowadzenia przez administratora danych oraz podmioty z grupy TRW Automotive procesów rekrutacyjnych. Oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, że realizacja celu przetwarzania moich danych osobowych może wymagać udostępnienia ich innym podmiotom. Oświadczam, że przyjmuję do wiadomości, że podanie przeze mnie danych osobowych w celu ich przetwarzania jest dobrowolne, przy czym ich niepodanie może uniemożliwić realizację celu przetwarzania. Oświadczam również, że przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do treści moich danych osobowych i ich poprawiania."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.





  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • Krótko i praktycznie — formalnie trzeba oddać auto na stację demontażu pojazdów (SDP), dostać pokwitowanie (tzw. zaświadczenie o demontażu) i dopiero z tym dokumentem iść do urzędu, żeby wyrejestrować pojazd. Dopiero po wyrejestrowaniu zgłaszasz to do ubezpieczyciela, żeby zakończyć OC. Stacja demontażu ma obowiązek zważyć pojazd i w dokumentach powinna zgadzać się waga z dowodem rejestracyjnym — jeśli czegoś brakuje (np. silnik, elementy), często żądają dopłaty za brakujące kilogramy, bo tak to jest w przepisach. Rozkręcanie auta „na podwórku” nie jest legalne — zakaz ma charakter prośrodowiskowy i prewencyjny (oleje, płyny, opony, elementy elektroniczne), stąd właśnie wymóg oddania auta do profesjonalnej utylizacji. W praktyce wiadomo jednak, że ludzie kombinują — lewych umów, sprzedaży „na pijanego” czy na cudzoziemca bywa sporo, a część aut na części przyjeżdża spoza granicy i „rozchodzi się” bez śladu. Niestety część odpadów ląduje w lasach, bo nie wszystkie elementy (np. pewne plastiki, deski rozdzielcze z Anglii) mają wartość rynkową i za ich utylizację trzeba dopłacić. Jeśli chcesz to zrobić czysto i formalnie — zapytaj konkretną stację demontażu, czy jednocześnie sprzedają części; jeśli nie, czasem nie robią problemu, jak delikatnie wykręcisz kilka plastików (ale to zależy od firmy). Jeśli wolisz opcję „bez kombinowania” i załatwienie sprzedaży pojazdu powypadkowego we współpracy z ubezpieczycielem (żeby nie biegać za papierami samemu), warto zerknąć informacyjnie tutaj — jest opisany cały proces krok po kroku: https://carrot.pl/skierowal-cie-do-nas-ubezpieczyciel/
    • Jak to wygląda formalnie z wyrejestrowaniem i utylizacją auta powypadkowego? Czy mogę po prostu rozkręcić samochód na części samodzielnie, czy trzeba iść na stację demontażu i co z OC/przeglądami?
    • Dwa rózne urządzenia do ogrzewania . Klima z możliwością ogrzewanie - wspomaga ogrzewanie zimą a latem mamy komfortowo chłodniej niż na zewnątrz . Kable Grzejne pod wylewką dadzą nam komfort ciepłej podłogi . Nie każdy lubi podmuch Klimy i unoszący się kusz w powietrzu . Tak jak rekuperacja go wyciągnie tak klimatyzacja nie koniecznie . co do kosztów to już technologia budowania domów a nie system ogrzewania . Od siebie dodam, ze przy tak małym metrazu można zastanowić się jeszcze nad ogrzewaniem elektrycznym: https://www.saunierduval.pl/dla-uzytkownikow/produkty-i-systemy/kotly-elektryczne/ Więcej informacji na temat tego typu kotłów znajdziesz na tej stronie. 
    • Możecie polecić ogrzewanie do małego domku?  Dodam, że chodzi tutaj o domek letniskowy o powierzchni 40 m2. Co najlepeij się sprawdzi? 
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.