Shkkaku Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam. Obecnie studiuję w Łodzi, ale przeczytałem ostatnio, że ruszyła rekrutacja na semstr letni na WEITI na Politechnice Warszawskiej. I stąd mam kilka pytań: -Jak wygląda tok studiów zaczynających się od semestru letniego, czy wakacje są w terminie takim jak dla wszystkich? Czy studia pierwszego stopnia trwają też 7 semestrów i czy ich tok wygląda tak samo jak dla studentów zaczynających od semstru zimowego? -Jak wygląda rozliczenie na Politechnice Warszawskiej, jest roczne, czy semestralne? -Czy na WEITI pierwszy semestr na wszystkich kierunkach wygląda podobnie i ma na celu wyrównanie poziomów ludzi z różnych szkół? Czy głównie uczy się matmy, a reszta przedmiotów występuje w śladowych ilościach? -Czy są duże różnice programowe między kierunakmi na WEITI? -Może ktoś przenosił się z innej uczelni na Politechnikę Warszawską i ma jakieś doświadczenia, którymi zechciałby się podzielić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Tak, tak, Co.do.rozliczenia wystarczy telefon do dziekanatu. Tak. Tak. Chcesz się przenieść czy zacząć studia od semestru letniego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shkkaku Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Myślałem o przeniesieniu się, żeby nie tracić czasu. Dostałem jednak sprzeczne informacje odnośnie rozliczenia na Politchnice warszawskiej. Jakieś pół roku temu w dziale rekrutacji pytałe się i powiedziano mi, ze rozliczenie jest roczne, a ostatnio ktoś wspomniał mi, ze semestralne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...