Elvva Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Cześć jestem studentką 2 roku na zostań inżynierem budowlanym. Otóż od pewnego czasu zastanawiam się nad tym czy dobrze zrobiłam idąc na budownictwo. Nie jest to coś co mnie kręci w 100%.. Nie wiem co robić.. To co chciałabym robić jest bycie lekarzem. I tu jest problem.. Nie zdawałam matury z bio i chemii. Czy miałabym szanse sama nadrobić materiał? I jakieś realne szanse na to, że mogłabym się dostać? Na pewno musiałabym zdawać biologię ( nie jest to problem bo bardzo ją lubię) i drugi przedmiot to Studia na kierunku chemia czy matematyka? Z matematyki miałabym szanse zdać ją na +/- 80-90% (Poziom Roz) Natomiast z chemii nie jestem tego pewnego, gdyż jej nie miałam.. Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zawsze możesz kontynuować studia i spróbować zdać maturę z Studia na kierunku biologia rozszerzonej. Dla medycyny ważna będzie również Studia na kierunku chemia i to na rozszerzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvva Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 48 minut temu, Łukasz napisał: Zawsze możesz kontynuować studia i spróbować zdać maturę z biologii rozszerzonej. Dla medycyny ważna będzie również chemia i to na rozszerzeniu. Też tak właśnie myślałam, że Studia na kierunku chemia będzie towarzyszyła mi przez całe studia o ile tam się dostanę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Lekko nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...