łaknący wiedzy Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Hej, Za tydzień zaczynam II rok studiów dziennych. Nie pobieram żadnego stypendium, przez pierwszy rok w większości nie pracowałem, zmieniło się to dopiero w maju. I tu mam dylemat - chciałbym kontynuować pracę w połączeniu ze studiami, ale jest to praca w wymiarze godzin 110/miesiąc, z drugiej strony nie jest fizyczna ani absrbująca. Obawiam się, że nie dam rady połączyć nauki i pracy. Zarobione pieniądze chciałbym odłożyć i wydać w późniejszym okresie na kursy/wyjazd do innego miasta w poszukiwaniu lepszej pracy czy stażu (studiuję w miejscu zamieszkania) etc. Rodzice są przeciwni mojemu pomysłowi; uważają, że powinienem się na razie tylko uczyć, na pracę przyjdzie czas. Kilka razy nawet się z nimi "pokłóciłem" z tego powodu. Boli mnie fakt, że mimo 20 lat jestem w 100% zależny od rodziców (im to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie). Jako, że jest to forum związane ze studiami i życiem studenckim (i to bardzo pomocne forum! ), proszę Was o radę: co robić? Rzucić pracę i poświęcić się samej nauce, a w między czasie szukać pracy na mniejszą ilość godzin? Nie wydaję na siebie zbyt dużo (żadne imprezy, randki, kino nie wchodzi w grę, jestem raczej typem samotnika). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Brawo! Ja całe studia dzienne pracowałem wlasnie w wymiarze około 90-110 godzinę miesiącu. Do tego codziennie miałem trening i jeszcze miałem stypendium naukowe i sportowe. To wszystko mozna zrobic ale trzeba sporych nakładów sił, ja np nie imprezowalem bo już nie było kiedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eela Opublikowano 21 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2016 zająć się nauka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...