mtek Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Witam serdecznie. Skończyłem technikum informatyczne i teraz przez rok nie studiowałem, pracuję jako informatyk od stycznia. Myślę czy iść na studia zaoczne w tym roku, jeśli bym szedł chciałbym o pomoc w wyborze studiów. Wyniki matury(wszystko podstawa) matematyka- 54% agnielski- 48% polski- 77% Myślę, że nadal będę pracował jako informatyk, ale interesuje mnie też praca np w urzędzie miasta itp. Więc pytanie co wybrać jaki kierunek (nie za ciężki ) Ja myśłałem nad Informatyka i Ekonometria lub Podyplomówki z zarządzania. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Myślę, że informatyka i ekonometria to dobry pomysł, chyba lepszy niż Podyplomówki z zarządzania. Zawsze możesz zrobić licencjat lub inżyniera z studia.net/informatyka a dokształcić się z zakresu administracji publicznej na rocznych studiach podyplomowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtek Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Czy po informatyce i ekonometri mogę pracować np w urzędzie miasta i innych tego typu instytucjach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 a dlaczego nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtek Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Nie wiem czy po takich studiach są stanowiska w takich urzędach ale jeśli tak to super. Czy na IiE na UG jest dużo matematyki ? Trudne są te studia ? Sądząc po moich wynikach matury dam rade? Czy lepiej studiować coś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...