Archiwalny Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Witam, jestem studentem studia z zarządzania i Inżynierii Produkcji na Wz PB. Pierwszy semestr zdałem bez większych problemów, kierunek wydaje się być interesujący ale coraz częściej nachodzą mnie myśli, nad zmianą kierunku bo zip to nauka o wszystkim i o niczym. Czy też tak uważacie? Jak według was z pracą? Jeżelibym zmieniał kierunek to chciałbym na mechanikę i budowę maszyn, ewentualnie na AiR (Wm, PB). Co o tym myślicie? Czy skończenie MiBM może zapewnić lepszą pracę w przyszłości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 ZIP to faktycznie nauka o wszystkim ale dzięki temu masz bardzo szerokie możliwości a przecież na II stopien studiów mozesz wybrać cos bardziej specjalistycznego. Prace zapewni Ci złapanie doświadczenia aniżeli zmiana kierunku studiów. Lepiej isc do pracy już na studiach niż zaczynać je teraz od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewkawe Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 ZIP to dobry kierunek i szkoda by było z niego rezygnować. Tak jak pisze Łukasz możesz na studia II stopnia wybrać coś bardziej specjalistycznego, albo po I stopniu wybrać się na studia podyplomowe, również z węższego zakresu. W między czasie staraj się o jakieś praktyki, staże czy pracę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Moim zdaniem to bardzo dobry kierunek, a czym kierowałeś się wybierając go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...