Skocz do zawartości
DagaPietruszkiewicz

Polski System Prawny

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim forumowiczom - jestem tu nowa i mam nadzieję, że szybko się wdrożę w specyfikę forum - póki co w razie błędów , przepraszam za nie.

 

Jestem po studiach I go stopnia ekonomii, mam licencjat i teraz na magisterskie II stopnia chciałabym pójść na prawo, lecz z tego co słyszałam, już tego prawa magisterskiego w Polsce nie ma. Przypadkiem traiłam na targach szkolnictwa w Katowicach na informator z UWr (Wrocław), gdzie w ofercie studiów II go stopnia mają "Polski System Prawny". Nie jestto typowe prawo, lecz jak piszą - absolwent będzie posiadał wiedzę z różnorownych gałęzi prawa, oraz nauk pomocniczych dla stosowania prawa - społecznych i ekonomii.

 

Więc nie wiem czy dobrze rozumiem - ,że to takie ogólne prawo + dodatki?

 

Ktoś miał z tym kierunkiem styczność? brzmi ciekawe - pytanie czy warto. Proszę o Wasze opinie dzięki.

 

P.S - Koniecznie chcę cośzwiązanego z prawem, koniecznie we Wrocławiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Nie ma juz prawa na drugim stopniu bo prawo jest tylko w studiach jednolitych. Byly takie proby utworzenia go w systemie bolonskim ale juz to zniklo z oferty. Takie prawo o ktorym piszesz nie da Ci mozliwosci aplikowania. Musisz zrobic prawo 5 letnia. Jesli chcesz cos z wiedzy prawniczej to wybierz administracje. Zakrws materialu ten sam tylko inna nazwa.

Tutaj masz oferte z Wroclawia

Www.Wroclaw.studia.net/administracja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam tego kierunku, być może to jakiś w miarę nowy kierunek, ale patrząc na opis, to brzmi to interesująco. Wszystko zalezy po co chce studiowac prawo, jeżeli chcesz żeby to było wsparcie dla ekonomii to wydaje się to bardzo ciekawa propozycja.