Skocz do zawartości
Kamil1206

Drugi kierunek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Jestem studentem psychologii biznesu i chciałbym rozpocząć drugi kierunek od przyszłego roku. Niestety mam dość duży dylemat, ponieważ nie mam żadnego wglądu w kierunki, które mnie teraz interesują. W przyszłości chciałbym otworzyć własną firmę lub być menadżerem. Planuję także studia MBA. Moim wzorem w sferze biznesowej jest Elon Musk. Kierunki, które rozważam to m.in. Kierunek ekonomia i tutaj pojawia się pierwszy problem. Kierunek ekonomia na Uniwersytecie Wrocławskim czy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu? Z matematyką nie mam najmniejszych problemów. Kolejnym kierunkiem nad którym się zastanawiam są Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Myślę także czy nie byłoby dobrym rozwiązanie wybranie czegoś technicznego. Właśnie przez ten mój wzór czyli Elona Muska rozważam też  Inżynierię Odnawialnych Źródeł Energii i Elektrotechnikę na Politechnice Wrocławskiej. Może ktoś z was podsunie mi lepszy pomysł. Może lepszym pomysłem jest np. Podyplomówki z zarządzania na UE albo PWr? ;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

 

wszystko nad czym myślisz ma sens i tak naprawdę wszystko zależy od Twoich indywidualnych preferencji. Najlepiej oczywiście zrobić Inżynierię odnawialnych źródeł energii na PW lub eletrotechnikę. W drugiej kolejności pewnie ekonomię a MSG dopiero na końcu, ponieważ msg to dział ekonomii więc lepiej zrobić coś szerszego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach