yolo123 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Witam, otóż mam ogromny problem z wyborem studiów. Nie znam się kompletnie na rekrutacji a mature zdałem dość słabo (50 % matematyka 60 polski i 100 % angielski) interesuje sie informatyka i planowałem iść na "humanistyke drugiej generacji" na UKW w Bydgoszczy i tu pytanie co sądzicie o tym profilu. Nie ukrywam wolałbym jednak iść gdzieś do Poznania a nie mam kompletnie pomysłu gdzie i na jaki kierunek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yolo123 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 co myslicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Cześć, Jeśli chodzi o ten kierunek, to jest to odpowiedz na maruderów, którzy twierdzą, że po humanistyce nie ma pracy. Kierunek humanistyczny dostosowany do wymagań nowoczesnego pracodawcy. Wydział Humanistyczny na UKW to bardzo duży wydział. Jest dobrze zarządzany, poziom studiów też jest dobry. Mogę tylko polecić Tutaj poczytasz trochę więcej: http://www.studia.net/uczelnie-studia?idf=11500&p=&n=uniwersytet-kazimierza-wielkiego-w-bydgoszczy-wydzial-humanistyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yolo123 Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 a cos w poznan.studia.net ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...