Skocz do zawartości
miloszsz

co umieć

Rekomendowane odpowiedzi

WItam , jak wiadomo raczej pracodawcy nie zabijają się o studentów/absolwentów studia z zarządzania :/ co dobrze jest umieć lub co może się przydać w CV by zwiększyć nasze szanse w procesie rekrutacyjnym ?? Poza angielskim , który jest już standardem oraz pakietem office co jeszcze nam pomoże ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim wszelkie staże, praktyki dodatkowo praca, pokazać, że wiesz jak wygląda praca. Pracodawcy nie chcą zatrudniać osób, których poźniej trzeba szkolić, którzy nigdzie nie pracowali i nie wiedza jak to wygląda. Więc każda praca, nawet wykladanie towaru w sklepie zawsze się przydaje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym przemyślała jeszcze raz sprawę z angielskim, niby to już standard, bo każdy tego wymaga, ale czy każdy kandydat tak naprawdę zna ten język? Wpisują często dobrą lub bardzo dobrą znajomość a niestety nie jest to prawdą. Język poparty certyfikatem to strzał w 10. Tak przynajmniej było w moim przypadku (a też Podyplomówki z zarządzania kończyłam:)). Radziłabym Tobie też zastanowić się nad drugim językiem, może niemiecki, rosyjski? Certyfikaty robią wrażenie nie tylko w przypadku języka, pamiętaj o tym! Oczywiście doświadczenie o którym pisze Łukasz też jest dużym atutem:) Ważne są również zainteresowania, ale takie faktyczne, pracodawcy coraz częściej pytają o to i lubią wałkować ten temat! A przede wszystkim jak umówisz się na rozmowę, to zaskocz swojego rozmówcę i zamiast czekać grzecznie aż zacznie Cię maglować i pytać o wszystko, ty zacznij mu zadawać pytania o pracę, firmę itp. jakbyś chciał sprawdzić czy to Tobie odpowiada ta oferta pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym roku (chyba :P )skończę III rok filologii angielskiej i III rok studia z zarządzania więc raczej ten mój angielski jest dobry :P co do języka to próbowałem się uczyś hiszpańskiego , ale odpuściłem , teraz męczę włoski i lepiej mi idzie :) zainteresowania też mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rynek obecnie chłonie przede wszystkim specjalistow z branży IT. Wszelkiej maści programistów, grafików itd. Wystarczy popatrzeć na oferty pracy. Pracownicy wymienionych zawodów mogą też liczyć na całkiem solidne zarobki. Od kilku lat króluje Java. Studia to doskonały czas aby się tym zająć - później nie będzie czasu. A uczyć się można z materiałów zdobytych w sieci, takich kursów - link, czy wspólnie ze znajomymi. Nie warto tracić swojej szansy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, że tak długo nie pisałem . Miałem kontakt z informatyką i wiem, że java inne tego typu języki programistyczne to nie dla mnie. Mam bardzo dobrą zdolność logicznego myślenia, łączenia faktów i analizowania ale informatyczne sprawy są definitywnie nie dla mnie. Chodziło mi raczej o typowe umiejętności , np. w niektórych profesjach dobrze jest znać AutoCad itp . I właśnie o coś takiego pytam :) czy są jakieś tego typu ,,rzeczy'' , albo jakieś szkolenia lub kursy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że juz od wielu lat i także dzisiaj najbardziej przydatne są umiejętności zakresu kadrowo płacowych. Księgowość, finanse zawsze będzie potrzebna póki będa istnieć firmy. Można się zawsze na boku dokształcać chodząc na szkolenia w tym kierunku, są jeszcze niektóre za darmo, ze środków unijnych np w Stowarzyszeniu B-4. Audyt, finanse, rachunkowość, samodzielny księgowy, controlling, w tym jest przyszłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapisz się na szkolenia, kursy, rób staże a na pewno znajdziesz dobrą robotę. Ja mam zamiar wziąć udział w tym szkoleniu h bo marzy mi się robota w agencji marketingowej lub nawet własna DG w tej dziedzinie. Terz same studia nie wystarczą, trzeba się dokształcać i zdobywać doświadczenie gdzie tylko się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dyskusja odbiegła od samego studia z zarządzania. Tak naprawdę, to jest mega szeroki kierunek. A o jakiej karierze myślisz? Praca w biznesie czy raczej jakiejś organizacji? Może masz na myśli już jakąś branżę? Dobrze jest się wyspecjalizować.

 

Tutaj masz ciekawą rozmowę na temat studia z zarządzania, głównie tego, jak znaleźć swoje miejsce na tych studiach i potem na rynku pracy: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.





  • Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

    • Hej! Stworzyłam kwestionariusz, który dostarczy mi wyników niezbędnych do napisania pracy magisterskiej. Będę bardzo wdzięczna jak poświęcisz 15 min na jego wypełnienie.   https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeyOmMcMBk44EfX5DqZ7OBYYIqGS_IeTC6iQsfL6-QOMM9SuQ/viewform?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3ZsQ-dvB7sultbw13YX4NKxsLG4GjP2jY-JiylPETeVwhME2nUffrujFs_aem_AU-1CjVEgxfSlArwEGQi9r6axw0lJ-KTMP5wDXPQusDddSLwE5GxVgxfst3h4PvJbbQc4DjEC8mBCGfxLcR5jrib
    • Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko Młodszy Asystent Rodziny / Asystent Rodziny w Dziale Pomocy Specjalistycznej Do głównych zadań osoby, zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,  opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,  udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,  udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,  udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,  udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu wychowawczych z dziećmi,  wspieranie aktywności społecznej rodzin,  motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,  udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej,  motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,  udzielanie wsparcia rodzinom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,  podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,  prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,  prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,  współpraca z innymi pracownikami zaangażowanymi w proces wsparcia rodziny,  oraz innych czynności wynikających z realizacji Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2024 r. poz. 177). Wymagania konieczne: dot. wykształcenia i stażu pracy zgodnie z Art. 12 ust. 1 pkt. 1 Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 9 czerwca 2011 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 177). niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,  osoba aplikująca nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,  osoba aplikująca wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego. Wymagania pożądane: znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcia rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, przepisów o ochronie danych osobowych,  znajomość obsługi komputera,  łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,  umiejętność pracy w zespole,  odporność na stres,  odpowiedzialność,  asertywność,  rzetelność, systematyczność,  komunikatywność i otwartość.  Mile widziana znajomość języka ukraińskiego bądź rosyjskiego.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Miejsce pracy: biuro znajduje się w budynku piętrowym, stanowisko pracy mieści się na poziomie 1, konieczność poruszania się po kondygnacjach,  budynek wyposażony w windę,  ciągi komunikacyjne pozwalają na poruszanie się wózkiem inwalidzkim,  w pomieszczeniach budynku istnieje możliwość poruszania się na wózku inwalidzkim,  brak oznaczeń dla osób niewidomych,  miejsce zamieszkania / przebywania klienta,  urzędy, instytucje, szkoły, przedszkola i inne placówki w których odbywać się będzie praca z rodziną. Stanowisko pracy: praca przy komputerze i urządzeniach biurowych,  praca wymagająca umiejętnego współdziałania z innymi i kontaktów z pracownikami instytucji zewnętrznych,  praca wymagająca częstego i intensywnego kontaktu z osobami korzystającymi z pomocy społecznej,  praca może przebiegać w warunkach stresowych,  brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym   Wymagane dokumenty i oświadczenia: podanie o przyjęcie do pracy,  Curriculum Vitea,  kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe oraz staż pracy,  kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończony 18 rok życia,  kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego – dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego,  kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,  podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,  podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest kandydatowi zawieszona ani ograniczona,  podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,  podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zgodnie z art. 4 ust.11 RODO udzielam zgody dobrowolnie, oraz że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.”   Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.   Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do 17.06.2024 r.   Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty kompletu dokumentów na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy Dział Pomocy Specjalistycznej ul. Bartłomieja 3, 02-683 Warszawa z dopiskiem na kopercie: ,,Młodszy Asystent Rodziny / Asystent Rodziny w Dziale Pomocy Specjalistycznej”.   Informacje dodatkowe: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy zastrzega sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. zatrudniona osoba będzie miała dostęp do danych osobowych wrażliwych, dlatego wymagana jest szczególna staranność i dbałość o bezpieczeństwo informacji. praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego. Asystent rodziny w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, psychoterapeuty, nie może uczestniczyć w procesie decyzyjnym przyznawania świadczeń realizowanych przez m. st. Warszawę.   Pełne ogłoszenie: https://opsmokotow.pl/aktualnosc-217-mlodszy_asystent_rodziny_asystent.html  ogłoszenie od MAR do AR_06.2024.pdf
    • Nie wiem jak jest teraz, ale ja jak 10 lat temu brałem leasing to musiałem odczekać aż firma bedzie miała rok.  Jeśli chodzi o sam wynajem długoterminowy samochodu to tak jak wszystko - czasami się opłaca, czasami nie. Jest to na pewno opcja, która warto jest wziąć pod uwagę w sytuacji, w której nie masz czasu na formalności, Podyplomówki z zarządzania flota pojazdów, nie obchodzi Cię tutaj ubezpieczenie, przeglądy, naprawy. Możesz sobie zresztą wejść na stronę i tam będziesz miał wszystko opisane. 
    • Aktualnie zastanawiam się nad wzięciem jakiegoś auta na firmę. Na początku brałem pod uwagę leasing, ale czy jest możlwość uzyskania w sytuacji w której firma istnieje krocej niż rok?  Może ktoś korzystał z usługi wynajmu długoterminowego? Bo jeśli nie dostałbym leasingu to myslę też o tym.
  • Najpopularniejsze tematy na forum

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.