Kasiaa92 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 witam Jestem studentką ratownictwa medycznego. Jednak wiem, że z pracą trudno zwłaszcza kobietom, dlatego zależy mi na podjęciu drugiego kierunku, który zwiększy moje szanse na zatrudnienie, ale niekoniecznie jako stricte ratownik medyczny. Myslałam o pedagogice-> edukacja dla bezpieczeństwa i Podyplomówki z zarządzania kryzysowe, lub bezpieczeństwo narodowe->zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności. Myslicie, że to dobry pomysł? Gdzie później mogłabym pracować mając wykształcenie właśnie np z studia z zarządzania kryzysowego i ratownictwa?Jakie inne, przede wszystkim spokrewnione z ratownictwem medycznym kierunki polecacie?Bardzo mi zależy na jakiejkolwiek odpowiedzi z Waszej stronyPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...