Skocz do zawartości
Kasiaa92

zwiększenie szans

Rekomendowane odpowiedzi

witam  icon_smile.gif
Jestem studentką ratownictwa medycznego. Jednak wiem, że z pracą trudno zwłaszcza kobietom, dlatego zależy mi na podjęciu drugiego kierunku, który zwiększy moje szanse na zatrudnienie, ale niekoniecznie jako stricte ratownik medyczny. Myslałam o pedagogice-> edukacja dla bezpieczeństwa i Podyplomówki z zarządzania kryzysowe, lub bezpieczeństwo narodowe->zarządzanie kryzysowe i ochrona ludności. Myslicie, że to dobry pomysł? Gdzie później mogłabym pracować mając wykształcenie właśnie np z studia z zarządzania kryzysowego i ratownictwa?
Jakie inne, przede wszystkim spokrewnione z ratownictwem medycznym kierunki polecacie?
Bardzo mi zależy na jakiejkolwiek odpowiedzi z Waszej strony
Pozdrawiam

Jeżeli rozważasz drugi kierunek jako dźwignię do szybszego znalezienia pracy to studia związane z bezpieczeństwem są dobrym pomysłem. Spójrz jakie jeszcze inne opcje masz w tym profilu: http://www.studia.net/bezpieczenstwo

Po bezpieczeństwie narodowym możesz znaleźć zatrudnienie w administracji publicznej, w organizacjach zajmujących się bezpieczeństwem obywateli i podmiotów gospodarczych, w zespołach do spraw reagowania kryzysowego,w jednostkach badawczych zajmujących się problematyką bezpieczeństwa.

Natomiast jeżeli masz zacięcie pedagogiczne i chcesz połączyć wiedzę ogólnopedagogiczną, socjologiczną i psychologiczną z zagadnieniami związanymi z bezpieczeństwem (min. narodowym, teorią edukacji dla bezpieczeństwa, zarządzaniem kryzysowe) to taką możliwość uzyskasz na tym pierwszym z wybranych kierunków. Zwróć tylko uwagę na to, że studia te mogą być przeznaczone głównie dla absolwentów szkół oficerskich i inżynierów: http://www.studia.net/uczelnie-studia?idf=11149&p=&n=uniwersytet-pedagogiczny-im-komisji-edukacji-narodowej-w-krakowie