Skocz do zawartości
kalafiorsi

Witam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, studiuję administrację na I roku, mam nadzieję dostać się za rok na prawo. :) Miłego dnia życzę!

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

• Serio? To jakaś nowość. Ale z tego, co widzę, to i tak wydział zarządzania, więc to i tak będzie zarządzanie pewnie tylko z modniej brzmiącą nazwą. 
    • @aguagu jest na Uniwersytecie Łódzkim, jest chyba też na 1 czy 2 uczelniach prywatnych
    • Tak jak mówi admin. Nie ma kierunku marketing, jest tylko zarządzanie, marketing może być specjalnością.