vacosq Opublikowano 20 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 Witam, mam pewne pytanie dotyczące praktyk studenckich. Studiuję zaocznie Podyplomówki z zarządzania i w regulaminie praktyk jest punkt mówiący "Organizatorem praktyk dla studentów studiów niestacjonarnych jest student. Wprzypadku wyrażenia przez studenta takiej woli, inicjatorem praktyki jest Uczelnia" Muszę odbyć 320h praktyk w ramach zaliczenia semestru i jest to obowiązkowe. W tej chwili nie pracuję, ale uczę się pewnego zawodu samodzielnie i w niedalekim czasie postaram się to wykorzystać. Pracowałem w przeszłości i mam jakieś tam doświadczenie zawodowe na stanowisku handlowca i kilku innych. W regulaminie znajduje się również punkt "Student może ubiegać się o zaliczenie całości lub części praktyki bez obowiązku jej odbycia, na drodze uznania efektów uczenia się na podstawie doświadczenia zawodowego" Zmierzając do końca jak ugryźć temat w takim razie? Mam znajomego, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą z wynajętym lokalem. Starać się przejść do niego na staż czy praktyki? I czy to w ogóle przejdzie w takim wypadku? Jeśli ktoś z was był w takiej sytuacji to proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 20 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 Dzialalnosc musialaby byc zwiazana z Twoim kierunkiem studiow. Trzeba wowczas nie tylko zrobic dziennik praktyk ale i plan praktyk. To wszystko musi aie zgadzac. A plan praktyk i firma musi byc zaakceptowana przez osobe na wydziale odpowiedzialna za praktyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...