Skocz do zawartości
goku

Czy studiuje tu ktoś medycynę na UJ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem studentem 3 roku UJ na Medycynie :) Czy są tutaj jacyś inni studenci kierunków medycznych z Krakowa? ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

• Na żadnych studiach technicznych nie będzie Ci potrzebna geografia. Lepiej zrobisz zdając już rozszerzony angielski. Inżyniera można w tych czasach zdobyć nawet z gastronomii (to nie żart), więc wzorem przedmówcy odradzam ślepe podążanie za samym tytułem. W skali kraju po FiR na porządnej uczelni są dużo większe perspektywy niż po studiach technicznych i nie mam tutaj na myśli dziwolągów powstałych przez skopiowanie kierunków z uniwersytetu.
    • Ja kiedyś też (gdy byłem po maturze), kierowałem się tą rzekomą dobrą przyszłością ludzi po studiach inżynierskich... nic bardziej mylnego, szczególnie, że nie wiem np. jak chciałbyś zrobić inżynierkę z finansów i rachunkowości, o których wspomniałeś? Na przykładzie informatyki można tylko zauważyć, że papier niewiele znaczy, i nie ma tej rzekomej wyższości politechniki nad uniwersytetem, czy odwrotnie (zresztą: studia inżynierskie na informatyce to zazwyczaj po prostu dodatkowe, często niepotrzebne, przedmioty z elektroniki, itp.).   Popatrz na programy studiów wybranych kierunków, na przykładowe zawody po danych studiach - nie kieruj się przesadnie zarobkami - bo ciężko jest zarabiać dużo, jeśli się danej dziedziny nie lubi.
    • Było wiele razy na forum. Przeczytaj regulamin studiów i umowę która masz z uczelnia. Na uczelniach publicznych się nie zwraca. 
    • Witam