Skocz do zawartości
IzaKli

Ankieta na temat: Domowa pielęgnacja cery trądzikowej. Najczęściej popełniane błędy i ich wpływ na stan skóry

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, nazywam się Izabela Klimek. Jestem studentką na Wydziale Nauk O Zdrowiu w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie. Przygotowuję pracę licencjacką na temat domowej pielęgnacji cery trądzikowej.
Poniższa ankieta skierowana jest do osób, które chorowały lub chorują na trądzik pospolity. Ankieta jest anonimowa, posłuży mi ona wyłącznie do napisania pracy licencjackiej.

https://s.survgo.com/7bwafc98901c

z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni

• Dziś on line studiują wszyscy z powodu pandemii. To, co kiedyś wydawało się mało wartościowe bo nauki przez Internet nie doceniali ani pracodawcy ani studenci, dziś stało się normalnością. Ja wybrałam Polski Uniwersytet Wirtualny z Łodzi, bo maja bardzo przyszłościowe kierunki. Jak dla mnie Grafika ze specjalnością grafiki 3D, grafiki do gier.