Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem studentką psychologii, którą bardzo interesuje temat seksualności, sposobów radzenia sobie kobiet z problemami ginekologicznymi i tworzenia programów pomocy. Piszę właśnie pracę magisterską na temat funkcjonowania seksualnego kobiet po zabiegu histerektomii i chciałabym zaprosić Panie do podzielenia się swoimi doświadczeniami i odczuciami w tym temacie. Jeśli znają również Państwo osoby o podobnych doświadczeniach, byłabym wdzięczna za udostępnienie ankiety i pomoc. Ankieta jest całkowicie anonimowa (wyniki są opracowywane zbiorowo) i nie powinna zająć więcej niż 20 minut.

Serdecznie dziękuję!

https://forms.gle/M8LtjdAQpHqTkfdU6

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Podobna zawartość

• Przez Nike12
      Witajcie, na mnie również przyszedł czas, jeśli chodzi o pracę magisterską. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety: https://forms.gle/jyFhaN6JXFoxXT1z6
      Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
    • Przez Szybki_Czesiek99
      Witam,piszę do wszystkich forumowiczów z pytaniem czy podczas badań lekarskich do Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie sa robione badania na obecność np.thc w organiźmie?
      Być może ktoś przechodził już te badania i wie czego się spodziewać.
      Liczę na duży odzew z waszej strony
    • Przez Sowa Dyplomowa