janusz25 Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Witam, Dostałem się na studia zaoczne AiR i MiBM. Jestem już kilka lat po LO i wiedza z matmy i fizyki trochę zanikła. Staram się powoli nadrabiać zaległości. Kilka lat pracuję jako ślusarz i spawacz, doświadczenie z automatyką i elektryką( oprócz spawania) mam małe, postanowiłem w tym roku rozwijać swoją wiedzę do czego zachęca mnie też pracodawca ponieważ planuje wdrażać nowe maszyny do firmy. Chciałem się poradzić który kierunek jest lepszy? Czy mając trochę zaległości, sumiennie pracując mam szansę na ukończenie studiów? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Kierunki są bardzo zbliżone do siebie. Na forum są już dość mocno opisane różnice. Poczytaj. Czy dasz sobie radę? Trudno powiedzieć. To już kwestia tego ile możesz poświęcić czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutek Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Zdecydowanie MiBM, a potem Podyplomowe.Studia.net międzynarodowy inżynier spawalnik (IWE) i jesteś ustawiony zawodowo. AiR nie przyda się do niczego spawaczowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz25 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Szefostwo chce kupić do firmy robota spawalniczego więc oni bardziej przekonują mnie do automatyki i robotyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...