Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Jestem w 3 klasie technikum. Przede mną wybór studiów i powolutko zastanawiam się co chciałabym robić w przyszłości. Jeśli chodzi o to czego się aktualnie uczę, to krótko mówiąc jest to moda (szycie, projektowanie itp.). Jak najbardziej lubię to robić, ale nie koniecznie chciałabym dalej w tym kierunku kontynuować dalszą edukacje. Bo tak naprawdę wiem już wszystko o szyciu, projektowaniu. Więc jeśli bylaby to moda to raczej zdecydowałabym się na Visual Merchandising. Podobno ciekawe. Ale problem w tym, że mam wiele zainteresowań, dużo mnie ciekawi. Lubie rysować, stąd też myślałam nad architekturą, lubie fotografię, ale w tym wypadku lepsze byłyby kursy, czy się mylę? Interesuje sie pisaniem, pisze praktycznie odkąd wzięłam ołówek do ręki :D i myślałam nad dziennikarstwem, ale zeby pisać np. do gazety nie trzeba kończyć studiów. Uwielbiam muzykę, spiewam, pisze piosenki i również jestem zainteresowana studiami muzycznymi, ale np realizacją dźwięku itp. Myślałam nawet nad reżyserią. Wymyślam, tworze, no coż, mam dusze artystki i wszystko co wiążę się z kreatywnością to moja bajka. Robię również makijaże, brałam pod uwage studia z charakteryzacji i kostiumografii. Jestem humanistką, filologia też wchodzi w grę. Ostatnio duzo myślę nad zarzadzaniem, marketingiem. Biologie również lubie, a glownie rzecz biorąc to dietetyke. Naprawdę nie wiem co byloby w moim wypadku najlepsze. Biore pod uwage kierunki po których znajde prace, ale chcę studiować to co mnie interesuje. Jakie kierunki warto studiować? Byłabym wdzięczna za każdą pomóc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach