polalola Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Cześć, studiuję logistykę i aby zwiększyć szanse na późniejsze znalezienie pracy zastanawiam się nad zrobieniem certyfikatu z angielskiego. I tu moje pytanie, czy warto robić taki kurs z certyfikatem online czy raczej lepiej stacjonarnie? Dodam, że czas mi nie bardzo pozwala na uczęszczanie stacjonarnie dlatego zastanawiam się nad kursem online. Czy pracodawcy patrzą na to tak samo jak na kurs stacjonarny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 O jakim certyfikacie mówisz? Po co Ci certyfikat że szkoły językowej. Ty musisz mieć certyfikat międzynarodowy na FCA. Znajdź korepetytora który przygotuje Cię do egzaminu na prawdziwy certyfikat i to najlepiej w trybie indywidualnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawa Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Zależnie od tego, na jakim poziomie angielskiego jesteś, taki kurs wybierz. Jeśli umiesz język słabo, to raczej kurs albo korepetycje na początku i to dość intensywne (oferta jest szeroka, obecnie wiele szkół i oczywiście indywidualni korepetytorzy oferują szeroki wybór dni i godzin). Jeśli znasz język dobrze, ale chcesz podszlifować, to wystarczy kurs albo korki online do poćwiczenia słuchania i mowy plus szeroko pojęte anglojęzyczne media. A co do certyfikatów, to tylko ogólnie uznawane certyfikaty międzynarodowe, jak pisze Łukasz, bo dyplomy ukończenia kursu jeden pracodawca uzna, inny nie, a za granicą w ogóle nie będą wiedzieli, o co chodzi. Zaletą jest to, że centra egzaminacyjne nie każą uczęszczać do nich na zajęcia latami od poziomu A1, w wielu miejscach możesz po samodzielnej nauce zdać (płatnie) egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...