Alicjak Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Witam, Jestem studentką drugiego roku bezpieczeństwa wewnętrznego i od pewnego czasu zastanawiam się nad zmianą studiów. Kierunek ten nie za bardzo mi się podoba i żałuję, że tak wybrałam, ale wydaje mi się, że nie powinnam teraz rezygnować. Jednak myślę nad drugim kierunkiem od przyszłego roku, a dokładniej o filologii romańskiej, ponieważ zawsze interesowały mnie języki obce. Chciałabym zasięgnąć jakiejś porady, czy zaczynanie drugiego kierunku na trzecim roku studiów ma sens i czy w ogóle filologia romańska to dobry pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Faktycznie, jeśli nie masz pomysłu na siebie i nie studiujesz dla samej wiedzy to bezpieczeństwo wewnętrzne wydaje się trudnym kierunkiem, pod każdym względem. Człowiek może mieć poczucie zmarnowanego czasu. Filologia romańska to bardzo fajny, ambitny kierunek. Pytanie czy faktycznie Cię to interesuje? Bo to bardzo ważne. To studia dla pasjonatów języka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...