Skocz do zawartości
mariusz2115

Budownictwo

Rekomendowane odpowiedzi

studiuj matmę jest do zdania na każdym kierunku. Mogłeś być dobry w szkole z matmy, a słaby na studiach z niej i odwrotnie. Tak jak mówi Łukasz, czy to Cię w ogóle interesuje - czy robisz coś więcej, niż po prostu "fascynujesz" się tym (tak jak w moim przypadku i teraz rezygnuję ze studiów technicznych po 2 latach). Radziłbym Ci zobaczyć:
-program studiów
-najgorsze przedmioty do zdania

-możliwe specjalizacje

-a także wykonać jakiś test kompetencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matematyka jest podstawą, tak jak Łukasz pisał - bez niej nie ogarniesz innych przedmiotów. Nie znaczy to jednak, że znając matmę, ogarniesz inne przedmioty. Studiuję jeszcze elektrotechnikę, ale mój wybór wynikał z fascynacji, niż zainteresowania. Lepiej zobacz program studiów - jeśli masz jakieś pytania odnośnie nich (czasem przedmioty się powtarzają na różnych kierunkach), to pytaj śmiało. 

Co do AiR - informatyka jest tam bardziej głównie taką "informatyką przemysłową" - jeśli interesujesz się programowaniem sterowników PLC (w różnych językach), to byś się odnalazł. Ogólnie jest to raczej trudniejszy kierunek niż informatyka, trzeba mieć pasję do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach