Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie jestem studentką SGGW i bardzo potrzebuje pomocy. Mam do zrobienia projekt na hydrotechnike. Dokładniej budowa jazu do pary dostałam chłopaka, który nic nie umie z tych tematów. Próbowałam na początku sama coś zrobić, ale nie wyszło najlepiej. Od miesiąca szukam osoby która mi pomoże (oczywiście odpłatnie ) pisałam już do ponad 200 osób. (Z ogłoszeń i znajomych znajomych moich znajomych) i niestety nikt nie jest w stanie mi pomoc. (Powody sa rozne) teraz zostało mi już tylko 8 dni na zrobienie projektu, albo oblalam :(

Ratunku!

Jaśmina :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

• Wypowiedzi z ostatnich 10 dni