Skocz do zawartości
Daaamn

Walka kierunków

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Od jakiegoś czasu męczę się i męczę z wyborem konkretnego kierunku. Zanim pozostawię wszystko losowi chciałbym usłyszeć opinię kilku z Was :) Ciekawi mnie zwłaszcza jak rozkłada się materiał nauczania na danych kierunkach. Strasznie interesuje mnie matematyka i lubię ją, ale bycie nauczycielem w dzisiejszych czasach nie jest zbyt opłacalne (z tego co mi wiadomo, z powodu zarobków i zszarganych nerwów). Zdawałem na maturze fizykę, ale nie czuję się w niej za dobrze, pomimo to wiem, że jestem w stanie ją polubić. Najbardziej obawiam się studia.net/informatyka. Wyskakuje ona na większości interesujących mnie kierunkach, a z niej jestem całkowicie zielony, gdyż przez 3 lata liceum nie miałem studia.net/informatyka. Jak to z nią jest na studiach? Czy zaczyna się całkowicie od zera, czy też już od pierwszych wykładów każdy oprócz mnie porozumiewałby się całkowicie mi obcym językiem? Proszę o waszą opinię.
Kierunki starałem się wybierać takie, aby była po nich praca w kraju.

1. Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych - Elektronika
  2. Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa - Energetyka
  3. Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych - Inżynieria Pojazdów Elektrycznych i Hybrydowych
  4. Wydział Elektryczny - Automatyka i Robotyka
  5. Wydział Fizyki - Fotonika

Zrób jeszcze Rolnik szuka kierunków :)

Informatykę zaczyna sie od podstaw najważniejsza jest matematyka.

Po studiach na kierunku matematyka jest praca w rożnych branżach.

Popełniasz największy blad wybierając kierunek sugerując sie praca bo nie wiesz co bedzie za 30 lat i nie wiesz czy skończysz studia ktore mogą Cię nie interesować po 1 roku