Skocz do zawartości
blackez43

Elektrotechnika - jako drugi kierunek na AGH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem obecnie na drugim roku Energetyki na WEiP AGH.

Rozważam złożenie podania na drugi kierunek studiów jakim miałaby być Elektrotechnika na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, studia.net/informatyka i Inżynierii Biomedycznej, również na AGH.

Skłaniają mnie ku temu: większe perspektywy jeśli chodzi o przyszłą pracę (elektroenergetyk > energetyk), fakt iż wiele przedmiotów zostałoby mi przepisanych z Energetyki, chęć wyróżnienia się na rynku pracy z tłumu innych kończących mój wydział.

Mam jednak również pewne obawy dotyczące raczej spraw ogólnych - jak wygląda studiowanie dwóch kierunków z perspektywy czasu, logistyki, wyrozumiałości prowadzących itd (w szczególności jak to wygląda na AGH)? Jaki poziom trudności prezentuje Elektrotechnika na AGH?

Dodam, iż na Energetyce nie mam żadnych problemów z materiałem, a nawet jestem wśród najlepszych studentów. 

Z elektrotechniki na 4 semestrze mam 5.0.

 

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, 

rozpoczynanie studiów na 2 kierunku to zawsze wyzwanie. Trzeba sobie zadać pytanie czy faktycznie powiększy to Twoje możliwości? Moim zdaniem wątpie. Możesz zrobić z tego materiału studia podyplomowe i to CI w zupełności wystarczy. Na drugi kierunek zawsze lepiej wybrać np. filologię. 

 

Po to własnie zostały stworzone studia podyplomowe, po co masz powtarzać cały materiał od 1 roku, który w pewnej części będzie się pokrywał i nie będzie CI do niczego potrzebny. Robisz studia podyplomowe z konkretnego materiału, który chcesz poszerzyć a wiesz, że może być wymagany przez pracodawcę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach