Vizzer Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam. Jestem absolwentem technikum teleinformatycznego. Rozglądam się za kierunkiem studiów w poznan.studia.net, zaocznie. Myślę o elektronice i telekomunikacji chociaż nie wiem jak z pracą po tym kierunku. Myślę że teleinformatyka coś wspólnego z elektroniką i telekomunikacją by miała bo po tych 4 latach mógłbym kontynuować naukę o zagadnieniach podobnych do tych z technikum. Co myślicie o tym kierunku? Jest może ktoś kto aktualnie to studiuje bądź niedawno skończył? Jak z materiałem? Jest trudny do ogarnięcia? Polecacie? Jest to kierunek z perspektywami? Myślałem też o teleinformatyce, która rusza od tego roku ale niestety tylko w systemie dziennym chociaż podobno jest to bardzo trudny kierunek. Dodam, że nie jestem orłem z fizyki i mam obawy, że EiT będzie nią naładowana i to mnie pogrąży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Podstawa tych kierunków jest matematyka, reszty idzie sie nauczyć. To normalny solidny kierunek techniczny, z praca w poznan.studia.net nie powinno hyc problemu tylko niekoniecznie bezpośrednio w zawodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vizzer Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Skoro nie bezpośrednio w zawodzie to co masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 W zawodach okołokierunkowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vizzer Opublikowano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 A co myślisz o np energetyce i mechanice i budowie maszyn? Warto się nad nimi zastanowić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...