Cou23 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Witam, zaczne od początku aby jak najjasniej przedstawić problem. Studiuję na wsb w poznan.studia.net, pierwszy semestr za mną lecz na początku drugiego zachorowalem. Choroba trwała ponad miesiąc po której wróciłem lecz tylko na tydzień gdyż pojawiły się powikłania z którymi borykam się do dziś. Szpital lekarz itp zwolnienia posiadam lecz nie byłem prawie na żadnych zajęciach przez chorobę, mam nikłe szansę na zdanie przedmiotów przez braki jakie teraz posiadam. Czy jest opcja powtórzenia całego semestru? Tylko tego drugiego tzn letniego? Gdy nawet jakimś cudem slizgne się z warunkami na kolejny semestr to nie wyniose tyle ile bym chciał wiedzy więc najlepiej gdybym powtórzył semestr ale tutaj pytanie czy się tak da? Powtórzenie tylko letniego semestru ma pierwszym roku? Jak to wygląda z czesnymi? Ktoś miał podobny przypadek? Dziękuję z góry za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Cześć, Na uczelni niepublicznej powinno byc to łatwiejsze do załatwienia. Napisz wniosek o powtarzanie tylko jednego semestru w przyszłym roku i studia zaczniesz od nowa. Jeśli udałoby Ci sie zaliczyć większość przedmiotów to mozesz liczyc na warunek. Niestety musisz sie liczyc z tym, ze za niezaliczone przedmioty musisz zapłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joanna Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Każda uczelnia może mieć inne procedury w takich przypadkach, sądzę że najrozsądniej będzie udać się do Dziekanatu i zasięgnąć języka co i jak można zrobić, z kim porozmawiać, do kogo złożyć podanie, itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...