tomekplnd Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jestem w takiej sytuacji gdzie skończyłem Angielskie stopnie GCSE's i A-Levels które są maturą w Polsce. W bliższej przyszłości mam plany powrotu do Polski na studia na kierunek filologii angielskiej. Płynnie znam Angielski który mam nadzieje mi pozwoli się dostać na dobre studia i z dyplomem po studiach dostać dobra prace jako tłumacz albo jakąś inna związaną z językiem angielskim, który według mnie powinienem jak najbardziej wykorzystać. Mam nadzieje teraz zaczac studia w tym roku w tym kierunku. Jednak jestem zielony w calej tej procedurze, nawet niewiem czy te moje oceny z A-Levels starcza na studia w polsce. Byl bym bardzo wdzieczny z jakimi krokami mialbym sie kierowac jesli chcialbym te studia zaczac w tym roku. Przepraszam jesli nieczysto sie rozpisalem ale nie zdarza mi sie czesto po Polsku pisac, tym bardziej bedac 9 lat za granicami Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Cześć. Musisz sie skontaktować z działem rekrutacji wybranej uczelni. Jeden telefon i wszystko będziesz wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewkawe Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 A jaką uczelnie wybrałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Masz już jakieś typy na uczelnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...