Skocz do zawartości
Koneko

Zły wybór studiów, proszę o poradę.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Szukam jakiejkolwiek pomocy i porady odnośnie mojej aktualnej sytuacji.

Jestem absolwentką technikum informatycznego, podobno jednego z lepszych w Polsce. Mam dyplom technika informatyka i specjalizację grafika komputerowa. Zawsze byłam prymuską i miałam najlepsze oceny w klasie/szkole. Mam bardzo wszechstronne zainteresowania i uzdolnienia. Jeśli chodzi o maturę to zdałam ją nie najgorzej, polski ~70%, studiuj matmę ~90%, angielski podstawa 100%, rozszerzenie ~90%, oprócz tego jeszcze zdawałam informatykę ~50%.

Aktualnie jestem studentką drugiego roku studia.net/informatyka na jednej z publicznych politechnik. Był to kierunek "drugiej opcji", gdyż dość słaba sytuacja rodzinna nie pozwoliła mi na wymarzone, płatne studia dzienne na PJWSTK, na kierunku Sztuka Nowych Mediów.