krzysiek33 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Szukam informacji odnośnie studiów doktoranckich w krajach takich jak USA i UK. Kończę powoli studia magisterskie i już jakiś czas temu zdecydowałem się na studia III stopnia, biorę pod uwagę opcję polską jak i zagraniczną. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mógł rozwiać moje wątpliwości . Interesuje mnie kwestia tego jak ukończenie studiów doktoranckich za granicą odbierane jest u nas? Znam w 99% proces rekrutacji na studia PhD w USA, ale ciekawi mnie czy to, że studia I stopnia ukończyłem na mniejszej uczelni mocno niweluje moje szanse? Dodam, że teraz studiuje na dużym uniwersytecie. Z tym, że nie myślę oczywiście tutaj o czołowych uczelniach amerykańskich, raczej klasa średnia. Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa w Wielkiej Brytanii, gdyż w tym temacie jestem zielony. Jest tam ogólnie praktykowane przyjmowanie obcokrajowców na studia doktoranckie? Mam jeszcze kilka pytań, ale może na razie wystarczy, jeśli ktoś ma coś więcej do powiedzenia zapraszam do dyskusji . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Zerknij tutaj, tez czasami sa opisywane studia III stopnia http://www.studia.net/zagranica Myśle, ze to ze studiowałeś na I stopniu na małej uczelni niczego nie przekreśla. Najlepiej wybrać kilka uczelni i do nich napisać. Moja kuzynka robiła dr w Anglii i chyba średnio poleca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek33 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Mam nadzieję, że nie tylko nie przekreśla, ale i bardzo nie utrudnia :/... Szukam jakiś informacji na ten temat ale nic nie ma. A co do doktoratu w Anglii, jakieś szczegóły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...