Drifter Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum, więc jeśli napisałem w złym dziale, proszę o wyrozumiałość Zacznę od początku. Obecnie studiuję automatykę i robotykę w Szczecinie na Zucie na wydziale elektrycznym. Miasto nie do końca mi przypasowało, początkowo miałem iść do Poznania na PP, również AiR ale się nie dostałem. Ogólnie zawaliłem maturę z matmy bo pisałem tylko podstawę, która wyszła tragicznie(tylko 38%), niestety poziom w technikum był śmieszny. Na studiach nie ma tragedii oprócz właśnie fizyki i matmy, która idzie mi średnio(fizykę miałem ostatnio 2 lata temu w technikum w 2 klasie). Owszem jak najbardziej idzie zdać ale się męczę. I oto mam dylemat. Czy dalej męczyć się tutaj, w mieście, którym nie widzę swojej przyszłości, czy zrezygnować od razu po świętach ze studiów aby nie przepadły mi punkty ECTS i zacząć porządnie uczyć się do poprawki matury z matmy, wziąłbym również fizykę podstawę i matme rozszerzoną(to konieczność jeśli chciałbym kontynuować studia techniczne). Szczerze to nie mam pojęcia co robić. Dodam tylko, że dojeżdżam codziennie ok. 80km do szkoły(stancja nie wyszła z kumplem), więc wstaję wcześnie rano a wracam wieczorem, więc na naukę zbytnio czasu nie ma. Szczerze, nie mam pojęcia co zrobić w tym momencie. Myślicie, że jest szansa na napisanie matury w miare dobrze aby dostać się potem np. na PP lub PWr ? Tylko, że musiałbym usiąść już do nauki, bo mam niecałe pół roku. Myślałem również nad przeniesieniem się po roku ale nie wiem czy warto(różnice programowe itd.). Proszę o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...