bollywars Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Witam. Jestem aktualnie na 4 roku technikum na informatyce. Planuję studia na czymś związanym z informatyką, możliwe że coś związane z programowaniem. Co najlepiej zdawać na maturze. Aktualnie mam wybrany rozszerzony język angielski, ale myślę nad wybraniem matematyki i studia.net/informatyka. Z informatyką jest taki problem, że nie pokrywa się z naszym programem nauczania, praktycznie nauka od nowa. Jak myslicie, co by było najlepsze. I jakie szkoły polecacie ? Myślałem coś o Krakowie, np. o AGH . Co o tym sądzicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Cześć, koniecznie musisz zdawać maturę rozszerzona z matematyki jeśli chcesz sie dostać na informatykę na AGH, jak i na każda inna prestiżowa uczelnie. Czy to będzie UMK czy UW to wymagana jest rozszerzona matematyka i ona będzie tez Ci najbardziej potrzebna na studiach. Matury z studia.net/informatyka zdawać nie musisz i nic w tym złego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niki Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Najważniejsza jest matematyka rozszerzona ewentualnie fizyka. Informatykę możesz zdawać a nie musisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Bardzo mało Ci sie z tej studia.net/informatyka przyda na studiach a studiuj matmę jest bardzo potrzebna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...