shramyn Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Mam bardzo nietypową sytuację. Jestem studentem 3 roku na studiach inżynierskich - dziennych. Chce rozpocząć nowy kierunek licencjacki na innej uczelni - dziennie. Chciałbym zrobić coś w rodzaju zakładki. Skończę ten 3 rok, studia inżynierskie trwają 3,5 roku więc zostanie mi już tylko 7 semestr, który skończę zaocznie i jednocześnie zacznę drugi kierunek dziennie. W ten sposób przez pół roku będę studiował zaocznie i dziennie, a po tym pół roku skończę inżyniera i dalej będę studiował dziennie licencjat. Teraz pytanie, po pierwsze czy jest to możliwe? Po drugie - co z punktami ECTS? Czy będę musiał płacić za te studia dzienne licencjackie, jeśli tak to ile, tzn. według jakich zasad? Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytanie, lub propozycje innego rozwiązania mojej sytuacji. Generalnie chce skończyć tego inżyniera, ale zmieniłem perspektywy i docelowo wiąże przyszłość z tym licencjatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Hej, To nie ma problemu. Możesz śmiało tak zrobić. W tej chwili studiowanie na drugim kierunku jest bezpłatne wiec nie musisz się martwić odplatnoscią za ECTS. A co to za kierunek tak Cię odmienił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shramyn Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Ale chwila Byłoby super, ale to wydaje mi się trochę nie realne. Napiszę jeszcze raz, czyli pomimo tego że wykorzystam na inżynierze 180 ECTS (6 semestrów) + 30 ECTS za które zapłacę zaocznie (ostatni semestr), to rozpoczynając dziennie licencjat jednocześnie z ostatnim semestrem inżyniera zaocznie, będę miał cały licencjat za darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...