zaxsq Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Witam serdecznie, mam pewien problem, a może raczej pytanie. Otóż we wrześniu trwała dodatkowa tura rekrutacji na "mojej" uczelni i w tedy wniosłem opłatę rekrutacyjną za studia w trybie niestacjonarnym. Po kilku dniach jednak zmieniłem zdanie i chciałem uszęszczać na studia stacjonarne i wniosłem kolejną opłatę właśnie na studia w trybie stacjonarnym na ten sam kierunek co wcześniej. Później składając papiery pani przy rekrutacji najpierw mówiła, że jestem przyjęty na studia niestacjonarne, ale yjaśniłem jej, że wniosłem dwie opłaty i chciabym tylko podjąć studia w trybie stacjonarnym. I zostałem wpisany na listę studentów na kierunek, który wybrałem (stacjonarne). Obecnie studiuję już wybrany kierunek i wszystko jest ok. Wczoraj otrzymałem list z uczelni dotyczący właśnie tego opładonego kierunku (niestacjonarnego). Nie wiem jak mam to rozumieć bo myślałem, że Pani przy rekrutacji już skreśliła mnie z listy kandydatów. Tutaj link do zdjęcia przedstawiającego treść pisma: http://www.fotosik.pl/zdjecie/732cec536cdd1013 Ja rozumiem ten lsit w ten sposób, że jeśli do 7dni nie dokonam wpisu to zostanę skreślony z listy kandydatów i po prostu cała operacja zostanie anulowana? Proszę o jakieś porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Napisz po proatu pismo do wydzialowej komisji rekrutacyjnej, ze zostales juz przyjety na dziennie i tyle. Mozesz tez nic nie robic, wtedy dostaniesz kilka pism i beda sie z Toba kontaktowac. Zdecydowanie lepiej napisac jedno pismo i miec z glowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...