pawlo3253 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Witam. Mam pytanie do osób, które składały wnioski o akademiki. Co jest potrzebne do ubiegania się o taki akademik? Wiem tylko, że wniosek oraz zaświadczenie o zarobkach rodziców.. Pytam, bo jestem "zielony" w temacie, a na stronie Uniwersytetu Rolniczego Krk, jest to niezbyt dokładnie wytłumaczone.. Bardzo proszę o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joanna Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Zadzwoń może na uczelnie i dowiedz się u źródła co jest potrzebne, bo procedura może wyglądać różnie na różnych uczelniach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Jeśli pierwszy raz starasz się o akademik to musisz przedłożyć wypełniony wniosek + zaświadczenie o dochodach rodziców za rok ubiegły. Wniosek najczęściej składa się w dziale socjalnym wydziału do którego zostało się przyjętym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Musisz złożyć wniosek http://pomocmaterialna.ur.krakow.pl/zasoby/86/Wzor_wniosku_o_przyznanie_akademika_na_2015_16.pdf wraz z zaświadczeniem o dochodach. Wniosek składasz na swoim wydziale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnieszka Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Sprawdź sobie, który Dom Studencki jest najbliżej Twojego wydziału no i porównaj ceny http://pomocmaterialna.ur.krakow.pl/pomoc_materialna_domy_studenckie.html a na jakim kierunku jesteś i na jakim Wydziale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...