Naczelny Filozof Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Witam. Gdzie wybrać Podyplomówki z zarządzania? AGH, UJ czy UEK? Dzienne 1st. I pozwolę sobie zadać pytanie, czy po 3 latach mogę iść na Podyplomówki z zarządzania 2st na inną uczelnię? Chodzi mi aby zrobić sobie specjalizacje, której nie ma na agh np. Chciałbym otworzyć własną działalność (gastronomia) bo jestem po technikum w profilu kucharz i zastanawiam się która uczelnia lepiej przygotuje mnie do prowadzenia biznesu. Na UJ jest profil Podyplomówki z zarządzania firmą, ale słyszałem, że na agh lepiej można nauczyć się takiego strikte myślenia samodzielnego, no i dyplom AGH chyba jest cenniejszy aniżeli UJ. PS. idę na te studia po wiedzę, nie po papierek . No i jeżeli nie pójdzie mi biznes, to też będzie się liczyło to, abym znalazł gdzieś pracę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbluffer Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Jesteś kucharzem stary, nie baw się ze studiami tylko wyjazd do Gdańska, Poznania, Wrocka czy Wawy, przyjmij się do pracy, nabierz doświadczenia i otwórz coś własnego. Po co kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Żąsek Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 wybierz agh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naczelny Filozof Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Chcę studiować . Chcę mieć pojęcie o rynku, podstawach przedsiębiorczości etc. Chcę się znać na rzeczy. Nie lubię gotować, aczkolwiek podoba mi się ta branża i uważam, że studia pomogą mi w dofinansowaniach itp. Poza tym, jeżeli to nie wypali to mam wykształcenie wyższe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...