natalia930513 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Witam, moja sprawa jest chyba zawiła więc postaram się ją skrócić do minimum. Jestem studentką wydziału zamiejscowego KUL'u. W zeszłym roku akademickim wystąpiła sytuacja która zmusiła mnie do przeprowadzki do Uczelnie we Wrocławiu i studiowania tam. Studiuję prawo obecnie na 3 roku. Złożyłam wniosek o przeniesienie (średnia 4,3) na UWr i zapasowo na program MOST też na UWr. Niestety nie pozwolono mi na przeniesienie i studiowałam na UWr w ramach programu MOST z zamiarem osiągnięcia średniej która w 100% kwalifikuje do przeniesienia, czyli 4,5. Prawie udało mi się to, zdałam niemal wszystko ale jeden z ostatnich egzaminów się nie powiódł i nie zdałam go. Poprawka jest 7 września. Wnioski do UWr trzeba składać do 15 lipca. I w zwiazku z tym mam kilka pytań. 1. Czy istnieje cień szans, że zostanie mi wydłużony termin składania wniosku o przeniesienie? 2. Czy widzicie jakiś sposób aby przenieść się do Uczelnie we Wrocławiu na prawo na UWr? 3. Czy jest możliwe studiowanie tego samego kierunku zaocznie i dziennie? Pytam, ponieważ myślałam żeby przenieść się do Łodzi na uniwersytet (przyjmuja wnioski w każdym czacie), złożyć wniosek o program MOST na semestr letni do UWr i przenieśc się na zaoczne prawo na UWr. Wtedy po zakończeniu 4 roku byłyby 2 wyjścia: pierwsze - z zaocznych ze średnią powyżej 4,2 można przekawalifikować się na dzienne za zgodą dziekana a jeśli to nie wyszłoby to drugie- złożenie wniosku w normalnym trybie po zaliczeniu roku w łodzi. POMOCY :(( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...