monia20 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam wszystkich serdecznie Mam parę pytań odnośnie rekrutacji i w ogóle studii, bedę wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki Otóż jestem absolwentką technikum budowlanego i bardzo chciałabym się dostać na budownictwo na Politechnice Krakowskiej niestety wiem, że są wysokie progi i może się nie udać...Więc chcę awaryjnie wpisać jeszcze transport albo gospodarkę przestrzenną i tu moje pytania. 1.Co jeśli dostanę się na mój awaryjny kierunek i będę musieć złożyć już papiery a potem dostanę się np z listy rezerwowych na swoje wymarzone budownictwo?2.Co jeśli złoże papiery np. na transport, ale będzie możliwość drugiej rekrutacji na budownictwo i będę chciała wziąść w niej udział? Mogłabym w ogóle?3.Czy są jakieś późniejsze rekrutacje na niestacjonarne studia, niż te podane w harmonogramie które wypadają wtedy co na stacjonarne?Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam, Monika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 1. Wtedy możesz spokojnie isc na budownictwo i odebrac papiery z pierwszej uczelni 2. Możesz 3. Rekrutacja na niestacjonarne jest prawie ciągła. Tzn. Po prostu jest niskie zainteresowanie i przyjumuja przez caly czas aż uzbiera im się grupa ludzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monia20 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Bardzo Panu dziękuję, uspokoił pan moje obawy czyli jak dostanę się na inne studia, a będzie druga rekrutacja to mogę w niej uczęszczać i mnie dopuszczą tylko jak się dostanę to muszę dać znać na uczelni i wybrać papiery dobrze zrozumiałam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...