Skocz do zawartości
majaliza

Skarga na prowadzącego zajęcia

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, postanowiłam napisac tutaj, poniewaz moze poradzilibyscie mi w pewnej sprawie. Konkretnie :
studiuję medycynę weterynaryjną na 1 roku. Przez ten rok mielismy taki przedmiot jak anatomia ( na tle reszty przedmiotów był chyba najważniejszy ). Moja grupa i grupa koleżanki dostała pewną prowadzacą zajecia . I tu sie pojawia problem. Kobieta ta była świeżą prowadzącą na naszym kierunku - od paru lat uczyła na jakimś tam  kierunku, a w październiku 2014 zaczęła tez na weterynarii, czyli byliśmy jej pierwszymi na tym kierunku. Ona z wykształcenia jest biologiem i ma uczyc tak powazny kierunek jak weterynaria  :o ??? Reszta prowadzących anatomie byli weterynarzami. Ale postanowilismy dac jej szanse. Od pierwszych dni faworyzowała tą drugą grupę i na głos to zaznaczała . W samej naszej grupie tez miała osoby, które lubiła i one wszystko zdawały w 1 terminie, a miała tez 2-3, które za kazdym razem ulewała. Ona sama nie umiała tego czego miała nas uczyc. Omawiając mięsnie poprosilmy ją o omówienie ich - zrobiła to 3 razy i za kazdym razem inaczej.... Najczesciej kazała nam pracowac z ksiązkami " bo ja chcę zeby Państwo nauczyli sie pracy z atlasem" , a dlaczego to robiła? bo sama nie wiedziała o czym mówić. Od znajomych z innej grupy ( mięli inną prowadzącą) dowiedzielismy sie ze ta nasza chodzi do nich na zajecia i sie doucza od ich prowadzącej . Jak zaczelismy prace na preparatach ( czyli kroiliśmy psy ) to ona musiała nam odpowiednio rozkroić psa. Zrobiła to tak, ze jak pokazaliśmy tego pokrojonego psa innej osobie to  mina wyrazała wszystkie emocje -  źle pokroiła, przez co my prawie nic nie mogliśmy zobaczyc w tym ciele. . Duzo jeszcze by opowiadac o niej, ale nie chce zajmowac wam czasu  ;)  Szefa zakładu anatomii pozwolił nam przychodzic do siebie na konsultacje i się uczyc.