RAFIX1995 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Witam wszystkich forumowiczów! Piszę ten temat aby zasięgnąć porady. Otóż jestem studentem I roku mechaniki i budowy maszyn na Politechnice Rzeszowskiej, jednak od jakiegoś czasu zastanawiam się na przeniesieniem na ten sam kierunek tyle, że na PL. Stąd moje pytania brzmią: -po pierwsze: jak Wy oceniacie studia na tym kierunku na PL? -po drugie: jaki jest poziom, i czy w ogóle warto się przenosić? -po trzecie: jacy są prowadzący ćwiczenia, czy robią sztucznie problemy z zaliczeniami? -po czwarte: jak wyglądają formalności podczas przenoszenia się na Politechnikę Lubelską? Być może są wśród Was osoby, które są mi w stanie pomóc. Bardzo proszę o porady ponieważ nie wiem co zrobić w tej sprawie. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joanna Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Znam obie uczelnie i obie oceniam bardzo wysoko. Z zaliczeniami będziesz mieć na obu podobnie. A jakie są powody Twojej decyzji o ewentualnym przeniesieniu się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFIX1995 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Powodów jest kilka. Między innymi dynamicznie rozwijający się przemysł elektromaszynowy i motoryzacyjny (ten ostatni może trochę mniej). Wiem, że w Rzeszowie też są zakłady przemysłowe ale jest ich mniej. Dochodzi jeszcze fakt, że Politechnika Lubelska ma dłuższą tradycję jeśli chodzi o mechanikę i budowę maszyn. Poza tym bardziej niż Rzeszów jako miasto podoba mi się Lublin o tym, że mam tam wielu studiujących znajomych i lepsze połączenie już nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...