b.gawor95 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Cześć! Mam na imię Bartek i pewnie jak wielu ludzie w moim wieku za niedługo będę podejmować jedną z ważniejszych decyzji w moim życiu, co robić po maturze? Jestem uczniem technikum ekonomiczno-hotelarskiego w Krakowie, na kierunku technik ekonomista. Wybierając tę szkołę nieco ponad 3 lata temu byłem wręcz przekonany, że technikum "coś" mi da. Mówię tutaj o dyplomie potwierdziającym kwalfikacje zawodowe technik ekonomista. Myślałem także, że po szkole będę mógł podjąć prace i zacząc się rozwijać pomijając studia i próbując zaczynać pracę na własny rachunek. Jednak te 4 lata w technikum niestety inaczej zweryfikowały moje plany. W naszej szarej polskiej rzeczywistości nie mam innej możliwości niż iść na studia które mają być moją szansą na możliwość chciażby przeciętnego życia. Tak na prawdę nie wiem co chce robić, a jedyne co mi przychodzi do głowy to UEK który jest powiązany z moją dotychczasową szkołą. Jeżeli chodzi o matematykę nigdy nie miałem z nią problemów jestem uczniem na pograniczu ocen 4/5. Zacząłem przygotowywać się do rozszerzonej matematyki. Kierunek na UEK? Finanse i rachunkowość ---> Bankowość. Czy jest tutaj osoba która mogłaby się wypowiedzieć na temat tej szkoły/kierunku i perspektyw po skończeniu studiów?Wiem, że ekonomistów na rynku jest coraz więcej natomiast nie mogę znaleźć żadnego kierunku studiów który by mnie interesował bardziej od tego mimo że moje zainteresowanie tym monotonnym kierunkiem również jest nikłe.Proszę o pomoc, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...