Skocz do zawartości
bartorux

Energetyka czy Elektrotechnika?

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli interesuje Cię konkretnie specjalność Odnawialne źródła energii to faktycznie fajniej byłoby iść na Energetykę. Gdybym miała natomiast wybierać tylko między tymi dwoma kierunkami, to byłabym za Elektrotechniką, bo moim zdaniem otwiera ona więcej możliwości na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po technikum elektronicznym, wraz z dyplomem technika elektronika. Na pewno nie chce iść na jakieś "lanie wody". Konkretnie i technicznie, obwody i czysto techniczne sprawy :) Dostałem się na energetykę na Politechnice Gdańskiej i jak widzę plan to słabo mi się robi. Geometria, ochrona środowiska, 2 dni wolne i brak fizyki. Więc nie wiem czy jest to dobry wybór by później startować w kierunku elektrowni wiatrowych od strony spraw technicznych, przesyłu energii, jej przetwarzania. Jedno jest za to na energetykę ma być zapotrzebowanie, oraz na stronie ministerstwa nauki i szkolnictwa wyższego znalazłem informacje iż będą spore środki dotowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze po studiach będziesz mógł zrobić studia podyplomowe z zakresu odnawialnych źródeł energii a przez te 3 lata sporo może się zmienić. Na Twoim miejscu raczej nie zmieniałbym kierunku Energetyka, ponieważ daje odpowiednie fundamenty do wspomnianej przez Ciebie pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.