tomeg009 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Witam, jestem uczniem 2 klasy liceum o profilu biologiczno chemicznych lecz swoją przyszłość podkładam w zostań inżynierem budowlanym.czy przy dobrze zdanej rozszerzonej maturze z chemii i podstawie z matematyki dam radę dostać się na ten kierunek ? Proszę o poważne odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Cześć, masz jeszcze trochę czasu przed sobą więc zarówno limity, jak i progi punktowe mogą ulec zmianie. Na pierwszy rzut oka widać, że powinieneś się dostać. Matematyka będzie bardzo istotna. Może warto wykorzystać zdolność nauki chemii to jakiś kierunków chemicznych? Na chemików jest zawsze zapotrzebowanie, szczególnie tych po studiach technicznych. Ale oczywiści budownictwo to też świetny wybór. Moim zdaniem warto jakbyś wybrał się na targi edukacyjne i zapytał o progi w konkretnej uczelni, a w jakim mieście chcesz w przyszłości studiować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...