Piotr Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Cześć wszystkimJestem nowy i mam nadzieję, że piszę w odpowiednim dziale. Otóż w przyszłym roku zdaję maturę. Obecnie jestem w technikum na logistyce jednak świetnie by było gdybym przyszłość mógł powiązać z dietetyką i w tym właśnie kierunku udać się na studia (najlepiej w Poznaniu). Niestety do tego tematu bardziej zdecydowanie podszedłem dopiero w tym roku. I tu moje pytanie czy w ciągu roku dam radę opanować biologie na poziomie podstawowym aby napisać z niej maturę? Przez dwa lata w szkole miałem lekcje z bioli jednak lepiej założyć, ze ich nie było (mega chaos na lekcjach i nauczyciel, który nie umiał sobie z nim poradzić ) Plusem jest to, że interesuje się dietetyką i sportem, który regularnie uprawiam. Na bieżąco śledze nowinki dietetyczne i przeczytałem już kilka dobrych książek na ten temat. Posiadam jakąś wiedzę na temat odżywiania oraz ciała człowieka. Po prostu interesuje mnie to. W końcu każdy sportowiec jest też swoim osobistym dietetykiem Zerknąłem także na egzamin maturalny z bioli i znalazło się kilka pytań na które dobrze odpowiedziałem. Czy jest możliwość w niecały rok opanować biole na poziomie podstawowym i napisać z niej maturę aby zwiekszyć szanse dostania się na studia? Z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Cześć, Spokojnie możesz opanować biologię w rok:) trudniej byłoby z chemią, czy fizyką. Na pewno w klasie maturalnej będziecie mieli dodatkowe zajęcia z Studia na kierunku biologia przygotowujące do matury od początku do końca. O Dietetyce możesz poczytać więcej w tym miejscu: http://poznan.studia.net/dietetyka W tym miejscu również znajdziesz uczelnie, z woj. wielkopolskiego, które prowadzą ten kierunek:) po prawej lub pod artykułem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...